communicatie-advies

Welke communicatiemiddelen werken voor u?
Bij de start van een nieuw bedrijf of het in de markt zetten van een merk of product bepaalt de communicatie het succes. Allereerst moet de doelgroep uw product of dienst kunnen vinden. En áls u gevonden wordt, zal er alleen een ‘klik’ ontstaan als inhoud en vorm van uw communicatiemiddelen de potentiële klant aanspreken, dus het gevoel geven: ‘ja, dit is iets voor mij!’ of: ‘bij die club wil ik horen!’.

Ons communicatie-advies is gebaseerd op 3 vragen:
1. In welke behoefte voorziet uw product of dienst bij de doelgroep?
2. Met welke communicatiemiddelen bereikt u de doelgroep optimaal?
3. Welke inhoud en vorm moeten deze communicatiemiddelen hebben om de doelgroep te raken?

Dat communicatie-advies maken we meteen visueel inzichtelijk: niet met dikke rapporten, maar in heldere ontwerpen die uw doelgroep aanspreken.

Vervolgens zorgen we voor de productiebegeleiding en leveren we een logo, huisstijl, professionele website en/of andere communicatiemiddelen waarmee u de komende jaren effectief en kostenefficiënt kunt communiceren met uw klanten.

 

Meer weten? Neem contact op